Enkele post bekijken
Oud 20th April 2012, 10:25
lennert_goos7@hotmail.com lennert_goos7@hotmail.com is offline
Lennert Goos

Hiermee ben ik het volledig eens! Iemand die op zo'n domme manier zijn eigen leven in gevaar brengt is zijn zaak, maar het leven van andere onschuldige mensen gaat wel te ver. Zulke onverantwoordelijke bestuurders kennen de gevaren en gevolgen van dronken rijden niet. Pas als ze een ongeluk veroorzaken komen de meesten (niet allemaal!!) tot het besef dat ze fout bezig zijn, maar dan is het spijtig genoeg al te laat. Ik ken de geldboetes op zulke overtredingen niet precies, maar ik vind het belangrijker dat het rijbewijs van zulke personen voor lange tijd zal worden ingetrokken. Bestuurders die niet leren uit hun fouten en een tweede keer dronken achter stuur kruipen, mogen van mij levenslang hun rijbewijs verliezen.
Wielertoeristen hebben inderdaad een slechte reputatie en sommige onder hen denken dat ze alles mogen, maar het is verkeerd om ze allemaal over dezelfde kam te scheren. Het zou misschien helpen dat als de politie wielertoeristen betrapt op verkeersovertredingen, deze enkele uren (naargelang de aard van de overtreding) les moeten volgen over het verkeer.
Met citaat antwoorden