Enkele post bekijken
Oud 29th March 2012, 18:41
Lieselotte.Busch Lieselotte.Busch is offline
Registered User

Dat zulke dingen blijven voorvallen kan ik maar niet begrijpen. Het was heel slim van het meisje om haar nintendo DSi erbij te nemen en een foto te trekken. Al goed was deze man 'niet mee met zijn tijd', zodat hij niet wist dat een nintendo DSi foto's kan nemen.

Ik vind het niet kunnen dat de politie de vorige feiten niet serieus nam. Het meisje is al eens lastig gevallen door deze persoon. Ze hadden het toch beter kunnen onderzoeken? Of een straatverbod kunnen opstellen ofzo? Ik weet wel dat je tegenwoordig alles moet kunnen bewijzen ( soms is dit ook positief, er zouden anders veel mensen misbruik van maken ), maar het is toch ook negatief. Stel dat het meisje het nu weer niet had kunnen bewijzen? Was er dan weer 'niets gebeurd'?

Ik vind net zoals de anderen 3,5 jaar niet zo lang. De pedofiel heeft haar een jaar eerder ook al lastig gevallen, maar wie weet heeft hij nog meisjes lastiggevallen? Daar weten we dus niets van. Ik sluit me daarom ook aan bij Joachim. Ik vind dat deze man heel zijn leven begeleid moet worden, of in therapie moet gaan.
Met citaat antwoorden