Enkele post bekijken
Oud 21st March 2012, 21:00
Lieselotte.Busch Lieselotte.Busch is offline
Registered User

Ik ben het eens met wat er al gezegd is. Zelf rijd ik nooit met hakken. Ik vind dit ook heel ongemakkelijk. Als ik toch hakken aandoe, neem ik een extra paar platte schoenen mee voor in de auto. Dat er maar 34% kiest voor verstandige schoenen verontrust mij toch wel een beetje. Dit vind ik een heel laag cijfer. Als ik kijk naar mijn vriendinnen is er maar één die met sleehakken, de rest rijdt allemaal met praktische platte schoenen. Dus dat cijfer vind ik echt wel laag.

Het laatste deel van het artikel vind ik al helemaal verontrustend. Wie scheert zich nu in de auto? Denken deze mensen dan helemaal niet na? Ik heb eens één keer geprobeerd om make-up aan te brengen terwijl mijn moeder met de auto reed. Dit is echt niet simpel, door al die bochten en de 'goed aangelegde Belgische wegen' moet je al een heel vaste hand hebben om het tot een goed einde te brengen. Laat staan dat je dan nog zelf met de auto rijd. Dan mag het nog aan een laag tempo zijn, dan kan je je toch niet meer concentreren op de weg?

Ik vind dat mensen eens wat meer verantwoordelijkheid mogen opnemen. We weten allemaal dat er veel auto- ongevallen en - ongelukken gebeuren. Dan kunnen we er toch op zijn minst op letten dat onze schoenen hier niet de oorzaak van zijn. Een tijdje geleden was ik naar 'uit de weg' aan het kijken. Dit is een programma waar mensen ( jongeren ) leren autorijden met hun ouders. Hier was een meisje die aan het leren rijden was. Ze gingen leren parkeren in een parkeergarage en zij kon niet parkeren omdat haar kleedje te strak zat. Ze kon haar armen niet bewegen. Als je met de auto gaat rijden ( zeker leren rijden ) dan moet je er toch niet super goed uitzien? Het is net belangrijk dat je makkelijke kledij aanhebt die niet in de weg zit.
Met citaat antwoorden