Enkele post bekijken
Oud 14th March 2012, 17:12
Niels Olieslagers Niels Olieslagers is offline
Niels Olieslagers

Zoals Lien al zei, delen mensen tegenwoordig inderdaad zeer veel, al dan niet persoonlijke, informatie via Facebook. Maar dat is toch hun eigen keuze? Facebook verplicht niemand om bepaalde informatie vrij te geven of te delen met talloze "vrienden". Je kiest nog altijd zelf wat je wel of niet van je privé-leven laat zien aan de rest van de wereld. Mensen moeten eens leren werken met de programma's die zij gebruiken. Zo zouden er al heel wat misverstanden en onterechte klachten verdwijnen.

Toegegeven, ik vind deze applicatie ook niet zo vanzelfsprekend en zal het waarschijnlijk niet gebruiken (zeg nooit nooit), maar ik vind het zeker niet "te ver gaan". Ik begrijp deze heisa dan ook niet aangezien Facebookgebruikers helemaal niet verplicht worden om hiervan gebruik te maken.

Uiteindelijk bestaat zo'n "internettestament" ook al veel langer. Het komt toch regelmatig voor dat iemand die bijvoorbeeld zelfmoord pleegt ergens op het internet een boodschap of videofragment heeft achtergelaten? Niets nieuws onder de zon dus, enkel maakt Facebook het nu iets makkelijker en toegangkelijker INDIEN JE ZELF WIL.
Met citaat antwoorden