Enkele post bekijken
Oud 14th March 2012, 13:24
Jolien.Cop Jolien.Cop is offline
Registered User

Dit artikel geeft duidelijk weer hoe snel de technologie evolueert. Een vijftal jaar geleden had nog niemand gehoord van Facebook, laat staan van Mark Zuckerberg. Nu vandaag kunnen we er niet meer over zwijgen. Alles wordt tegenwoordig via Facebook gedaan. Mensen chatten met elkaar, delen foto's, organiseren feestjes, spelen spelletjes... Ook als onderneming moet je volgen in de wereld van Facebook. Veel ondernemingen hebben dan ook een eigen Facebook pagina of op hun website een link naar Facebook. Het doel van Facebook is om zoveel mogelijk mensen lid te maken van Facebook en op het internet een kopie van je leven na te bootsen. Dit lukt hen volgens mijn mening zeer goed. De gekste en meest ondenkbare applicaties worden geďntroduceerd. Zoals onder andere de applicatie 'If I Die'. Wat mij dan opvalt is dat er enkelen zijn die dit overdreven vinden, maar vele anderen vinden dit leuk en downloaden dit. Met als gevolg de applicatie heeft succes, de makers van Facebook merken dit en gaan nog een stukje verder. Ze gaan nog meer applicaties ontwikkelen. De vraag is dan: Waar stopt het? Waar ligt de grens? Naar mijn mening moeten we naar onszelf kijken en ons de vraag stellen of we wel degelijk een kopie willen van ons leven op internet. Want de informatie die op internet staat kan je niet zomaar wissen.
Met citaat antwoorden