Enkele post bekijken
Oud 13th March 2012, 12:00
Mortelmans Bart Mortelmans Bart is offline
Registered User

Wat Joachim hier zegt strijkt volledig met hoe ik het zelf nu bekijk.

''Het feit dat de NVA maar blijft groeien is omdat Bart De Wever vasthoudt aan de programmapunten die hij heeft vooropgesteld. Ik denk dat daarom de meeste mensen hem eerlijker vinden dan de rest''

Maar vooral de programmapunten die hij vooropstelt vind ik de doorslaggevende factor. Je kan inderdaad beginnen discussiëren over hoe eerlijk de politiek de dag van vandaag verloopt. Maar voor mij zijn er nog genoeg eerlijke politici. Deze peiling geeft toch maar eens een schets hoe mensen denken over de N-VA en hoe de stemvoorkeuren zich verdelen. Ik ben alvast benieuwd naar de verkiezingen in 2014! Ik denk dat vele wel weten wat er dat jaar kan gebeuren en dat schrikt vele partijen echt af volgens mij! Om nu terug te komen op dat eerlijke. Er zijn nog andere politici die eerlijk zijn maar ze zijn niet allemaal even verstandelijk.
Voor mij blijft de N-VA in het algemeen en Bart De Wever in het bijzonder een partij die gewoon 'straight' blijft doorgaan en volgens mij is dat juist wat het volk nodig heeft en waarvoor het ook stemt. Programmapunten die uitgevoerd zullen en worden en die niet omgebogen worden naar andere ideologieën. In het bijzonder vind ik gewoon dat als je Bart De Wever hoort spreken/argumenteren/speechen je zeker mag zijn dat je te maken hebt met iemand die 'juist' is. Vul het woordje 'juist' zelf maar in!
Met citaat antwoorden