Enkele post bekijken
Oud 10th March 2012, 12:06
Hanne.Broeckx Hanne.Broeckx is offline
Registered User

Ik heb dit bericht gehoord op het nieuws en schrok hier enorm van. Maar als ik de meningen van Belinda en Lieselotte lees moet ik mijn mening herzien. Ik pendel ook elke dag met de bus van en naar school en het is inderdaad zo dat er best veel mensen in de bus zitten die een onaangename geur met zich meedragen. Het is dan ook onmogelijk te verwachten als deze mensen in een openbaar zwembad gaan zwemmen dat zij zich dan wel gaan douchen of op zijn minst verfrissen.
Het feit dat mensen in het zwembad plassen vind ik nog onrustbarender. Wie haalt het nu in zijn hoofd om zelf in zijn eigen urine te zwemmen en anderen eigenlijk te verplichten om hetzelfde te doen!?
Het is ook algemeen geweten dat onze samenleving zeer egoïstisch is geworden. Er wordt heel vaak nog maar alleen aan zichzelf gedacht maar wat hun handelingen, hier het gebrek aan hygiëne, als gevolg hebben voor de mensen rondom hen kan hen weinig schelen.
Daarom pleit ik er ook voor dat er een strengere controle gevoerd moet worden op hygiëne in de openbare zwembaden.
Met citaat antwoorden