Enkele post bekijken
Oud 7th March 2012, 14:56
Evelien.Van.Lieshout Evelien.Van.Lieshout is offline
Registered User

Ik begrijp Britt niet goed. Moet het meisje echt gestraft worden? Ja ze heeft echt wel iets gedaan wat niet door de beugel kan, maar is een celstraf dan beter voor dat meisje? Zal het meisje dan na de vrijlating plots een gewone jonge vrouw zijn? Ik vind psychische begeleiding net wel heel goed, omdat ze dan het meisje echt gaan verder helpen. Dit meisje heeft echt wel psychische hulp en begeleiding nodig, want als ze haar aan haar lot overlaten in de gevangenis, dan komt ze er nog gruwelijker uit. De gevangenis creëert vaak nog grotere monsters, omdat de gevangenen daar vaak niet de nodige begeleiding en hulp krijgen die ze echt wel nodig hebben. Het is altijd enorm dubbelzinnig, 'wie wil nu een dader helpen?', maar het is beter voor onze samenleving en onze maatschappij dat deze daders wel degelijk hulp krijgen, zo kunnen ze verlost geraken van hun slechte driften. Natuurlijk moeten de daders ook boeten voor hun daden, maar hulp mogen we hen zeker niet ontnemen.
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat een goede opvoeding en goed onderwijs de criminaliteit kan verminderen.
Met citaat antwoorden