Enkele post bekijken
Oud 6th March 2012, 18:54
Sabrina's Avatar
Sabrina Sabrina is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door J.Verwerft
We pompen alsmaar meer geld in renovatie van absurd kleine stukken wegen, terwijl ze zich INDERDAAD zouden moeten focussen op het rijgedrag van de bestuurders!

Ik ben het helemaal eens met Jens. Vaak ben ik op de baan en vraag ik mij af waar sommige mensen hun rijbewijs hebben gehaald. Van de week nog had ik bijna een ongeluk omdat een autobestuurder mij liever tegen een paal zag rijden dan mij te laten invoegen.
Sommige autobestuurders verdienen het niet een rijbewijs te hebben.
Bij mijn ouders thuis hebben we een café. Wanneer iemand te veel pinten uit heeft wordt er standaard gewoon de taxi besteld. Er is een bepaalde klant die met piepende banden de oprit oprijdt en dan ladderzat binnenkomt. Deze persoon heeft ook een tijdje bij een taxibedrijf gewerkt en tijdens zijn uren ging hij op café drinken. Ikzelf vind de persoon in kwestie onverantwoord.
Deze mensen zijn niet in staat om een rijbewijs te hebben want ze hebben niet genoeg verantwoordelijkheid om er mee om te gaan. Persoonlijk vind ik het puntensysteem heel goed maar het moet er inderdaad wel komen ook dan..