Enkele post bekijken
  #3  
Oud 6th March 2012, 17:04
anne.plessers anne.plessers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Neerpelt
Posts: 96
Net zoals Bart snap wel dat de lijn zijn kosten moet terugverdienen en dus ook hogere prijzen aanrekent. Uiteindelijk zijn deze hogere prijzen nog altijd aantrekkelijker dan de prijs wanneer je met de auto moet reizen. Ik vind dan wel dat hier een betere dienstverlening tegenover mag staan. Ik ken iemand die in Herentals werkt en om 6 uur 's ochtends moet beginnen. Hij moet het traject Lille-Herentals doen maar kan 's ochtends niet op een bus rekenen. Hij is dus verplicht om een alternatief te voorzien. Ik denk ook niet dat hij de enige persoon is die met dat probleem kampt. Ik denk dat er veel werknemers zijn die de bus wel zouden willen nemen maar voor wie het praktisch onmogelijk is omdat de werkshift te vroeg begint of te laat eindigt om nog een bus te hebben. Wanneer je een lange dag gewerkt hebt, of voor de boeg hebt, dan heb je meestal ook niet veel zin om met de fiets te gaan en wat doe je dan? Je pakt de auto. Mijn plan: las vroege en late bussen in en verhoog eventueel de prijs op basis van de lengte van het traject.
Met citaat antwoorden