6th March 2012, 10:29
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ben het gedeeltelijk eens met de meningen van de anderen. Al ben ik ook op sommige vlakken tegen de meningen van anderen.
Om te beginnen wil ik het hebben over het akkoordje met Apple. Ik moet eerlijk toegeven, wij hebben zelf een iPad in huis en ook een andere tablet van Samsung. Er is wel degelijk verschil. Je mag gerust gaan vergelijken: de iPad komt er altijd beter uit! Het is ook gewoon zo dat er voor de iPad de meeste apps zijn en deze gewoon het duidelijkste zijn. Ik ben het er wel mee eens dat een boek gewoon nog steeds langer meegaat en dit op termijn nog de beste oplossing is.
Ik kan ook goed begrijpen dat ze in de les wiskunde een iPad gemakkelijk vinden. Het is inderdaad mogelijk om een duidelijk rekentoestel te installeren en duidelijke grafieken te maken. Maar voor bijvoorbeeld de les Nederlands lijkt het mij een overbodige luxe. Het is namelijk niet gemakkelijk om echt stukken tekst te verwerken met de iPad, dan is een gewone computer zeker zo gemakkelijk. Ik vind het ook niet handig om stukken tekst te verwerken op zo'n schermpje. Ik lees nog steeds het liefst op papier!
|