Enkele post bekijken
  #3  
Oud 5th March 2012, 12:08
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 331
Afgelopen zaterdag heb ik een mevrouw leren kennen die met de prins al regelmatig op handelsmissie is geweest. De vrouw zij dat de prins dat op een bijzonder goede manier doet. Zulke handelsmissies dienen ervoor om ons land op een goede manier te promoten, in samenspraak met de regering, de gewesten en gemeenschappen. De prins is een beetje de 'leider' van die missie en de vrouw zei dat hij dit op een zeer goede wijze kan brengen. De druk op de prins is volgens mij vaak ook erg hoog. Doordat hij al sinds koning Boudewijn wordt klaargestoomd voor de troon, komt dit denk ik. Iemand die zo'n lange periode bang is om fouten te maken (om zijn reputatie niet om zeep te helpen) maakt gewoon fouten. We mogen niet vergeten dat de leden van ons koningshuis ook maar mensen zijn. En mensen maken nu eenmaal fouten, of je nu prins bent of niet. Net als Gianni vind ik dat we pas moeten oordelen over de prins als hij echt koning Filip I zal zijn. Pas dan kunnen we bekijken of hij bekwaam genoeg is als vorst. De commotie rond de troonwissel begrijp ik goed. Als N-VA volgende verkiezingen écht doorbreekt, zou Filip onmiddellijk voor de leeuwen worden gegooid. Koning Albert II is het enige standvaste geweest in de laatste 20 jaar op politiek niveau. Het zou onverantwoord zijn om Filip hier in te gooien.
Met citaat antwoorden