Enkele post bekijken
Oud 1st March 2012, 16:07
AVO AVO is offline
Registered User

Citaat:
Ik moet zelf wel toegeven dat al die gay-pride-parades geen goed beeld geven van homo's en ze ook niet de "algemene homo" vertegenwoordigen.

Citaat:
Het beeld van de klassieke homo is helemaal verziekt door onder andere gay-prides met veel pluimen, travesties en transgenders. Daar maak ik mij ook enorm kwaad in dat het door deze mensen zijn dat er zoveel homofobie bestaat

Ik word behoorlijk kwaad van wat hier gezegd wordt.

Ten eerste is er helemaal niets mis met de gayprides. Het probleem zit hem bij de media die telkens opnieuw enkel beelden de wereld instuurt waarop inderdaad extraverte holebi’s te zien zijn. Vooral zenders à la VTM en kranten à la Het Laatste Nieuws maken zich hier schuldig aan.

Meer dan 90% van de mensen die op de prides rondlopen staan niet met pluimen in hun gat(bij wijze van spreke) te dansen. Misschien moet je eens op een pride gaan meelopen, dan zal je zien wat ik bedoel.

Ten tweede vind ik heel verontrustend, Michael, dat jij hier beweert dat travestieten en transgenders ZELF de oorzaak zijn van homofobie. Really? Dat is zoals tegen verkrachte vrouwen zeggen dat ze het zelf gezocht hebben door “uitdagend” gekleed te zijn.

Jij maakt van de slachtoffers de daders en vica versa. Je ziet zelf toch wel in dat dit compleet van de pot gerukt is?
A. Einstein
Met citaat antwoorden