Enkele post bekijken
Oud 1st March 2012, 11:21
joachim.bogaerts joachim.bogaerts is offline
Registered User

Ik vind wel niet dat je iedereen zo mag beoordelen. Ik werk namelijk zelf ook als jobstudent bij een kleine zelfstandige en ik moet broodzakken rondbrengen in heel het land. Dit moet echter met een wagen die hij gekocht heeft op het bedrijf. Dit is een simpele camionette maar ook hij moet betalen! De grootste verhoging van de belastingen is echter op leasing wagens. De overheid speelt hierbij echter paniekvoetbal want ze willen hier grote bedragen innen maar dit gaat niet pakken. Ik werk echter ook nog ergens anders waar ik veel zelfstandige ondernemers of mensen met een hoge functie hoor praten en het achterpoortje waarover jij spreekt hebben ze al gevonden. Een paar bedrijven zouden bijvoorbeeld samen een.overkoepelend bedrijf kunnen oprichten in Luxemburg om daar geregistreerd te staan en daar te leasen. Ze betalen.zo veel minder en zo is het weer moeilijker om de begroting rond te krijgen. Het feit dat jij zegt dat dit allemaal dure auto's zijn vind ik ook erover. Als ze toch kunnen kiezen kunnen ze beter een milieu gerichte keuze maken. Maar dan verdient de overheid weer niets op benzine tax.
Met citaat antwoorden