Enkele post bekijken
  #3  
Oud 21st February 2012, 19:56
Belinda.Vandenbempt Belinda.Vandenbempt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Boechout
Posts: 175
Er was op voorhand al veel te doen op radio en tv rond deze stunt. Het laat nog maar eens zien dat de kijker al veel gewend is en altijd maar straffere en sensationelere dingen wil zien.

Ik heb van het programma ook een glimp opgevangen en mij onmiddellijk de bedenking gemaakt of iemand nog eens 'neen' durft zeggen. Programmamakers mogen nog de gekste dingen verzinnen, als anderen weigeren om dit toe te laten of om ernaar te kijken, dan is het voorbij met dit soort toestanden. Ikzelf zou weigeren zo iemand te leren vliegen in zo'n korte tijdspanne. Hoe leg je uit aan al die piloten in spé (die daar aardig voor in hun geldbeugel moeten tasten) dat zij jaren moeten studeren, examens moeten afleggen en moeten oefenen, waar een BV'tje na amper 1,5 maand ons belastinggeld mag gaan wegsmijten om enkele bevriende BV's over en weer te vliegen van Zaventem naar Oostende en terug? Mijn maag ligt er stilaan van overhoop als ik zie hoe hier in dit land door bepaalde mensen geld wordt versmost aan de meest waanzinnige dingen. De BV's in het vliegtuig kregen eten en drank voorgeschoteld, maar door de korte vlucht moest er natuurlijk eerder afgeruimd worden zodat het eten in de vuilniszak gekieperd werd. Na afloop werden nog maar eens flessen ontkurkt. Ik kan het niet laten om op zo'n momenten aan de armen en daklozen te denken die eten moeten halen uit containers. Je mag er niet aan denken wat dit grapje gekost heeft aan kerosine, personeel, enz.

Voor mijn part mag Tom Waes carnavalhits scoren zoveel hij wil, hij mag zeeën overzwemmen en een voettocht maken rond de wereld, maar dit soort stunts is voor niets nodig. Dan gaat bij mij de tv af!
Met citaat antwoorden