Enkele post bekijken
Oud 21st February 2012, 16:44
Noël Van Thielen Noël Van Thielen is offline
Registered User

Ik vind jullie meningen allemaal zeer goed geformuleerd. Ook ik sluit me aan bij jullie meningen. Dit voeg ik er nog graag aan toe:

Volgens mij moeten leerkrachten -en dan verwijs ik naar deze in het kleuter, lager -en middelbaar onderwijs- nog meer begaan zijn met de leerlingen. Ze moeten niet vlug hun uren komen vullen en dan lekker naar huis gaan genieten. Nee! Ik vind dat de leerkrachten zich nog beter moeten proberen in te leven in de jongeren. Vooral in het middelbaar. Ze moeten echt nagaan wat er in de jongeren omgaat. Volgens mij worden sommige personen te snel als pester bestempeld. Er wordt nooit eens gezegd dat de fout bij de gekwetste ligt. Mag men nu werkelijk zomaar uitsluiten dat sommige personen er gewoon om vragen? Deze laatste zin is uiteraard hard geformuleerd, maar volgens mij zijn er sommige gevallen waarin mensen zulk gedrag vertonen waarbij het normaal is dat ze geplaagd of gepest worden. Bijgevolg gaat men te vlug de schuld bij de pester zoeken. Het komt vaak van twee kanten.
Met citaat antwoorden