Enkele post bekijken
  #2  
Oud 14th February 2012, 12:22
anne.plessers anne.plessers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Neerpelt
Posts: 96
Net zoals Kristof begrijp ik dat de stakers niet akkoord zijn met de pensioenhervorming die de regering vooropstelt, en net zoals Kristof maak ik mij ook de bedenking of dit wel de juiste manier is om tot een akkoord te komen. Ik denk dat de mensen zich uiteindelijk zelf meer schaden dan dat ze de regering er schade mee toebrengen. Uiteindelijk is de haven voor de havenarbeiders hun bron van inkomen en indien ze nog zoveel zullen staken, zullen er veel internationale bedrijven zijn die hun goederen ergens anders aan land zullen brengen. Per slot van rekening zijn de havens van Marseille en/of Rotterdam ook niet zo ver weg van Antwerpen. Indien ik een bedrijf zou leiden dat regelmatig last ondervindt van de stakingen in de haven van Antwerpen, zou ik ook op zoek gaan naar een alternatief. Kortom, de stakers vangen hoofdzakelijk zichzelf hiermee vrees ik. Beter kunnen ze toch nog eens proberen om rond te tafel te gaan zitten met de regering, hoe hopeloos dit ook lijkt, staken is ook geen oplossing.
Met citaat antwoorden