Enkele post bekijken
Oud 14th February 2012, 00:47
Jens.Mangelschots Jens.Mangelschots is offline
Registered User

Langs de ene kant sta ik een beetje wantrouwig ten opzichte van het verhaal. Ik kan er niet goed inkomen waarom je zou blijven werken als slaaf. Hoe erg een werkgever ook is, ze kunnen je niet dwingen om te blijven. En dan moet je natuurlijk "grote mens" genoeg zijn om een keuze te maken. Ook als je daarbij sommige mensen teleur stelt (zoals haar vader). Misschien spreken we hier toch een beetje over een eenzijdig verhaal met een (onbewuste) intentie tot het zwartmaken van Ryanair?

Langs de andere kant zou ik er dan weer niet van schrikken als elk woord van Virginie waarheid was. We spreken hier over een vliegtuigmaatschappij die de gekste en meest ondenkbare dingen doet om toch nog enkele euro's van die factuur te krijgen. Zo zijn ze natuurlijk zeer sterke (en oneerlijke?) concurrentie en maken ze grote winsten door de massa aan te spreken. Ik herinner mij voorstellen zoals betalen voor je plas en rechtstaan in het vliegtuig. Het zou mij dan ook niet verbazen dat er zwaar op personeel bespaard wordt. Misschien moeten ze ook eens snoeien in het loon van de CEO Michael O'Leary (vermogen: € 636 000 000)?
Met citaat antwoorden