Enkele post bekijken
Oud 12th February 2012, 14:03
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User

levenslang voor een "aangename moord "

Een Amerikaanse tiener heeft de moord bekend op haar 9-jarige buurmeisje. De rechtbank veroordeelde de 18-jarige Alyssa Bustamante tot een levenslange gevangenisstraf.

Bustamante wilde weten hoe het was om iemand te vermoorden. Na het wurgen, in de borst steken en de keel doorsnijden van haar 9-jarige buurmeisje Elizabeth Olten schreef de jonge moordenaar in haar dagboek dat het 'behoorlijk aangenaam' was.

Zo schreef ze: "Ik wurgde haar en sneed haar keel door en stak haar en nu is ze dood. Ik weet op dit moment niet hoe ik me moet voelen. Het was geweldig. Zodra je over het 'o mijn god ik kan 't niet'-gevoel heen bent is het behoorlijk aangenaam. Ik ben wel een beetje nerveus en beverig. Okay, ik moet nu naar de kerk... lol."

In de kerk ging Bustamante naar een dansfeest. Ze begroef het lichaam van Olten vlak na de moord in een graf wat ze twee dagen van tevoren al gegraven had. Mede door deze voorbereiding besloot de rechtbank het meisje te veroordelen voor een levenslange gevangenisstraf.

De advocaten van Bustamanten zeiden dat het meisje onstabiel was door het gebruik van antidepressivum. Zo zou de 18-jarige al eerder een poging tot zelfdoding hebben gedaan. Het graven van het gat wat later als graf voor Olten zou dienen woog echter zwaarder in het oordeel.

Bron : http://www.powned.tv/nieuws/buitenl...ikaans_mei.html

Eigen mening : De moord was wel "aangenaam" ZIEK noem ik dat ...