Enkele post bekijken
Oud 8th February 2012, 16:32
Lieselotte.Busch Lieselotte.Busch is offline
Registered User

Ik kan me helemaal aansluiten bij de mening van Evelynne. Ik vind het schandalig dat zoiets gebeurd. Wanneer gaan al die domme bendes eens ophouden met zo een concurrente strijd? Ik ben natuurlijk niet opgegroeid in zulk een buurt, ik zal nooit begrijpen waarom deze jongeren dit doen. Maar kan de overheid niets veranderen aan deze buurten en bendes?

Volgens mij moeten ze veel strenger worden op wapenbezit. Met een vergunning kan je inderdaad aan een geweer geraken. Toch moeten ze controleren of deze wapens wel echt in goede handen terecht komen. Kan niemand anders aan het wapen geraken, is het veilig opgeborgen,...

Net zoals Evelynne vind ik het niet kunnen dat er op het einde nog de zin 'Kazeem Kolawole (19), Anthony McCalla (19) en Nathaniel Grant (21) ontkennen dat ze Thusha en Roshan Selvakumar met opzet neergeschoten hebben.' aan toegevoegd wordt. Ze wilden die mensen niet neerschieten, maar wel andere mensen, bendeleden in de buurt. Deze onschuldige mensen zijn hierdoor wel levenslang getekend. Mensen moeten eens beter nadenken bij de dingen die ze doen. Alles heeft gevolgen. Zeker als je bezig bent met wapens, rivaliserende bendes, zelfs autorijden. Neem je verantwoordelijkheid eens op en probeer toch eens goed te leven, al is dit natuurlijk niet makkelijk.
Met citaat antwoorden