4th February 2012, 01:46
|
Registered User
|
|
|
|
Tjah, meneer eet gevogelte op onze kosten... 1000 daklozen die niks te eten hebben en 's nachts doodvriezen van de kou; sorry daar hebben we geen geld of plaats voor... Wereld is niet eerlijk zeggen ze dan.
@ Avo: Ik heb er geen flauw idee van of dit waar is of niet maar mijn pa is cipier en geloof me, die jongens zijn soms zelfs blij dat ze daar zitten... Ze worden echt op hun wenken bediend!
Ik trok wel meteen mijn wenkbrauw op bij de reactie van Lien ' Moet deze man zelfs nog eten krijgen?' Wel, mijn eerste antwoord daarop was ook: nee. Anderzijds is er pas het artikel verschenen van een man die (geloof ik) twee jaar aan zijn lot was overgelaten en enkel wat water en brood kreeg. Hier kwamen direct de meest bizarre reacties op dat geen enkel mens die verdient en ga zo maar door... In ieder geval: voor mij moeten ze niet teveel eieren onder die man z'n 'gat' leggen. Men zou beter eens nadenken wat men met al het geld zou kunnen doen als we de gevangenen wat minder luxe zouden geven.
(Hierbij mogen we echter niet vergeten dat wanneer we de regels strenger maken het wel erg is voor de onschuldige die vastzitten en even zwaar gestraft worden voor iets dat ze niet gedaan hebben. (hierbij doel ik vooral op de andere luxeproducten die ze krijgen en niet zozeer op enkel het eten.) )
|