Enkele post bekijken
  #2  
Oud 28th January 2012, 02:16
Jens.Mangelschots Jens.Mangelschots is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 221
Wat is het raar dat Test-Aankoop met zulke dingen op de proppen komt. Een consumentenorganisatie die het fenomeen zelfdoding onderzoekt. Een rare situatie vind ik dat.

Misschien is het net al dat consument zijn dat voor al die problemen zorgt? Ik opper het maar. We hebben zoveel en dan komen we er achter dat we toch niet gelukkig zijn. Als je nieuwssitefora afschuimt zie je soms dat "zagen" een nationale sport is geworden. Mensen lijken zo ongelukkig. Zelf ben ik geen materialistisch persoon (voor zover ik weet), ik word dan ook niet ongelukkig als ik iets niet kan kopen. Ik zal ook niet ongelukkig worden van te hard stressen. Als me dat overkomt dan zeg ik altijd tegen mezelf: "Hoow, ff kalm, tkomt ammel goe." en dat helpt tot nu toe nog steeds.

Natuurlijk zie ik het hier zwart-wit, het is veel complexer dan dat en zelfdoding is een zeer complex en moeilijk te doorgronden fenomeen. Je kan er moeilijk inkomen als het nog nooit door je eigen gedachten is gegaan denk ik. Het is inderdaad belangrijk dat het geen taboe is. Het is belangrijk dat mensen geholpen worden. Het is belangrijk dat mensen gelukkig zijn.
Met citaat antwoorden