9th January 2012, 23:25
|
Registered User
|
|
|
|
Net daar knelt het schoentje voor mij. BDW mag dan een geweldige strateeg zijn, hij speelt wel een smerig spel. Zijn geheime agenda zorgt ervoor dat hij zaken tegen collega-voorzitters zegt, die achteraf in de media door hemzelf worden omgedraaid. En dat is politiek incorrect. Als politicus heb je natuurlijk wel je ideeën wat af te schermen voor het volk, maar op deze manier kom je ook niet echt ver. Je moet uiteraard een imago opbouwen, maar door met leugens een imago op te bouwen vind ik behoorlijk smerig. Als De Wever zegt dat hij gewoon zelf aan de kant is gaan staan, is het eerlijker dan dat hij tegen iedereen zegt dat Open VLD en CD&V hem hebben laten vallen. Want dat is niet de waarheid. Het zou hetzelfde zijn als ik hier tegen de N-VA inga, maar in wezen een bondgenoot van Bart De Wever ben.
Ik stoor mij niet aan het feit dat politici in spelprogramma's komen, maar je hebt gelijk Jens, mensen zouden beter eens lezen wat er achter die man of vrouw zit die in de Slimste Mens of ander programma de sympathieke uithangt.
|