Enkele post bekijken
Oud 18th December 2011, 17:19
Charissa Charissa is offline
Registered User

De actie Music For Live is inderdaad een erg mooie initiatief! Jaarlijks wordt er veel geld ingezameld om telkens een ander goed doel te steunen. Dit jaar is het thema ‘diarree’. Er zijn jaarlijks miljoenen kindjes over de hele wereld die sterven door diarree. Ze hebben niet de juiste middelen om zichzelf te verzorgen en kennen de, voor ons voor de hand liggende, hygiënische voorschriften onvoldoende. Dat is ook erg eigen aan Music For Live vind ik. Ze doneren het geld aan niet zo voor de hand liggende thema’s. Ik was me er bijvoorbeeld niet van bewust dat dit de grote doodsoorzaak ter wereld bij kinderen was. Door deze actie worden we ons dus ook een beetje bewuster van wat er zich in de wereld afspeelt. Het is ook mooi dat de organisatie zo veel bekende Vlamingen kan strikken die hun steentje bijdragen. En Jorina heeft gelijk. Elke bijdrage kan het verschil maken, dus als we allemaal de handen in elkaar slaan, kunnen we wel een mooi bedrag bij elkaar krijgen.
Music For Live is een groots project, met ongetwijfeld ook een erg mooi resultaat.
Met citaat antwoorden