Enkele post bekijken
Oud 11th December 2011, 15:04
Melissa Van Ostaeyen Melissa Van Ostaeyen is offline
Registered User

Thumbs down Man trakteert bezoekers Berlijnse kerstmarkt op vergiftigde schnapps

Op kerstmarkten in de Duitse hoofdstad Berlijn zijn zeven mensen ziek geworden nadat ze van een onbekende man een vergiftigde borrel hadden gekregen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De onbekende man schenkt bezoekers flesjes met 'schnapps'. Hij vertelt zijn slachtoffers dat hij net vader van een dochter is geworden en dat er dus iets te vieren valt.

Na het drinken van het drankje krijgen de bezoekers last van krampen, braken en bewustzijnsstoornissen.

Verscheidene slachtoffers moesten voor een korte behandeling naar het ziekenhuis. Van de dader ontbreekt nog elk spoor. Ook is nog niet bekend wat in het drankje zit. De politie van Berlijn roept bezoekers van kerstmarkten op tot verhoogde waakzaamheid. (lb)

bron: HLN.be

Eigen mening: Wat deze man heeft bezield weet ik niet, maar ik vind het verschrikkelijk dat hij er blijkbaar zoveel tijd in heeft gestoken om onschuldige mensen kwaad te doen. Misschien heeft hij gewoon een hekel aan de Kerstperiode, maar ik hoop alvast dat ze deze 'Grinch' snel vinden.
Met citaat antwoorden