Enkele post bekijken
Oud 9th December 2011, 00:06
Noël Van Thielen Noël Van Thielen is offline
Registered User

Griekse onderwijzers luiden alarmbel: "Kinderen hebben honger"

Dit artikel illustreert echt hoe erg het er aan toe gaat in Griekenland.
Ik hoop dat iedereen beseft dat dergelijke toestanden ook hier kunnen komen als we niet dringend allemaal ons steentje gaan bijdragen. Hiermee bedoel ik dat we allen eens echt moeten gaan nadenken over de gaande zaken en eventueel moeten nadenken over hoe wij nu net kunnen inspelen op de crisis.
Ik hoorde Jens Mangelschots enkele dagen geleden het volgende zeggen: “Als we nu eens allemaal i.p.v. op ons verlanglijstje voor de kerstcadeautjes schrijven: Stort het geld wat je voor mij wou uitgeven op de rekening van een goed doel!”
Ik vond deze uitspraak van Jens zeer goed en ik heb er ook verder over nagedacht!

Alsjeblief stop allemaal met aan jezelf te denken, en wees gelukkig met wat je hebt en met wie je bent! Je hebt al het geluk gehad om ter wereld te komen op de plaats waar de welvaart en rijkdom zeer hoog ligt.
Doe daar iets mee en help diegene die dat grote geluk niet hebben gekregen!
Denk voor jezelf na hoe jij dat kan doen! Ik denk als we dat nu allemaal beetje bij beetje gaan doen, dat de kloof tussen rijk en arm terug NA VERLOOP VAN TIJD zal verkleinen.

Je kan in het leven alles krijgen wat je wil, als je maar genoeg anderen helpt om te krijgen wat zij willen!
Met citaat antwoorden