Enkele post bekijken
Oud 6th December 2011, 23:43
Mortelmans Bart Mortelmans Bart is offline
Registered User

De Wever haalt uit naar premier Di Rupo

Als ik hier kort mijn mening over mag geven ben ik gewoon benieuwd naar hoe lang deze regering zal draaien en wat wij (als Vlaming) allemaal moeten gaan betalen in de toekomst. Zoals ik al in mijn vorige post schreef zit de begroting niet goed, ze sluit niet! En dan nu nog een regering met dan nog eens 6 staatssecretarissen terwijl ze het wilden afschaffen en een regering met een grote Waalse invloed. Jongens, tringelingeling! Ik ben toch eens benieuwd, en dan heb ik nog niet gesproken over de hervormingen. Zoals Bart De Wever al zei sluit ik mij volledig aan bij het volgende:'Ik hou mijn hart vast of die hervorming er überhaupt wel zal komen.'

Elke dag als ik denk over deze politiek in België denk ik bij mezelf: Wat is dat hier allemaal! En als je soms hoort wat sommige politici tijdens interviews uitkramen, wetende dat die mensen dan nog een dikke pre er boven op krijgen. Ja, dan begin ik toch wel eens te krabben aan mijn hoofd. En het is echt niet toevallig dat telkens wanneer ik Bart De Wever hoor spreken, ik bij mezelf denk: Wat een wijze man, toch ten minste 1 iemand met gezond verstand over politiek. En dat gezond verstand werd bevestigd bij de verkiezingen, waar hij een monsterscore haalde. En toch zit deze meneer in geen enkele functie verweven. En dit kan allemaal zomaar in België?

Ik vind de mening van Bart De Wever op deze heisa en in het bijzonder in dit artikel over Elio Di Rupo terecht. Alles wat hij zegt kan ik zeker beamen en inderdaad, afwachten zal de boodschap zijn. Maar frustraties en opmerkingen mogen van mij echt op tafel worden gegooid. Eerlijk gezegd zou ik graag eens willen weten wat Elio hier nu eigenlijk allemaal zelf van vind.
Met citaat antwoorden