Enkele post bekijken
Oud 5th December 2011, 16:19
Evelien.Van.Lieshout Evelien.Van.Lieshout is offline
Registered User

Het artikel schokt me enorm. Je kan het bij 'in de marge van het nieuws plaatsen' (zoals ons mamaInge deed), maar eigenlijk vind ik dit artikel toch beter passen bij 'cultureel-maatschappelijk'. Dit klinkt misschien vreemd in de oren, maar het is toch vooral een maatschappelijk probleem. Mensen die tot zoiets sadistisch in staat zijn, zijn misschien wel psychopaten. Als je zoiets kan doen, zonder enig gevoel, dan is er iets serieus mis met deze persoon. Psychopaten oefenen ook meestal eerst op dieren, alvorens ze het op mensen gaan uitproberen. Deze persoon is ook enorm wreed bezig. De slang kan er niets aan doen dat hij/zij de kat opeet, dat is de natuur, maar deze man heeft ervoor gezorgd dat de slang het zou kunnen doen. De man is zo ziek geweest om het dan ook nog eens te filmen. Hij kickt hier wel degelijk op. Ik wil me niet afvragen waartoe hij nog allemaal in staat zou kunnen zijn! Deze persoon moeten ze uit de maatschappij halen, want ooit zullen zijn perverte fantasieën, volgens mij, veel verder gaan...
Met citaat antwoorden