Enkele post bekijken
Oud 4th December 2011, 22:28
EvelienE EvelienE is offline
Registered User

Eigenlijk zou ik hier niet op mogen reageren omdat ik beide meisjes ken maar toch maar een korte reactie.
Ik heb geen enkele informatie over de toestand van de chauffeur ( dronken, drugs of niet ) maar paniekreactie, daar kan ik gewoon niet inkomen. Het was ook niet "zomaar" een aanrijding. Een andere chauffeur zag de brommer liggen en belde daarom de hulpdiensten, hij had zelfs de meisjes niet gezien omdat ze in de gracht waren geslingerd ( stond in een krant ). Tegen welke zotte snelheid moet die man hebben gereden?
Mag ik hier ook spreken van een soort van "dikke ik?" IK rijd door want dan vinden ze MIJ misschien niet en ontloop IK misschien mijn straf? Heeft die man ook maar één fractie van een seconde gedacht aan de slachtoffers of de nabestaanden? Dit geldt trouwens voor iedereen die vluchtmisdrijf pleegt.
Ik vind persoonlijk dat mensen eens dringend wat meer hun verantwoordelijkheid terug moeten leren opnemen. De commentaar die de dader waarschijnlijk gaat geven is "IK moet nu mijn hele leven verder met een schuldgevoel." En inderdaad, daar gaat ie weer, dat dikke ik gedoe...
(Ik heb trouwens geen idee of de meisjes ook in fout waren qua snelheid, zot doen of verkeerd rijden ofzo maar anderzijds: het is en blijft de chauffeur die "voor alles moet kunnen stoppen" en die niet zijn verantwoordelijkheid heeft opgenomen)
Met citaat antwoorden