Enkele post bekijken
  #3  
Oud 4th December 2011, 02:31
Julie.raedts Julie.raedts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 51
Persoonlijk ga ik wel eens graag naar een discotheek maar dit is één keer in twee maanden of uitzonderlijk eens één keer meer. Zelf maak ik geen probleem van de 'jongere' studenten. Trouwens in de meeste discotheken mag je pas binnen vanaf 18 jaar. Je kiest er zelf voor om naar daar te gaan met je eigen vrienden, dus zolang zij niet lastig doen merk je amper dat die jongere studenten daar zijn. Een discotheek is duur, dat is waar. Maar je kiest er nog altijd zelf voor om naar daar te gaan en dat weet je op voorhand. Daarom vind ik het wel eens leuk om een keer te gaan. Ik zou dit wel financieel niet elk weekend afkunnen. Iets gaan drinken op café kan even gezellig zijn, zeker als je naar je stamcafé gaat aangezien je daar iedereen kent. Een café is veel goedkoper en vaak gezelliger dan een discotheek, maar hier staat niet iedereen samen te dansen. In een discotheek zijn er vaak ook bekende Dj's, en hierop komt veel volk af. Ik vind het spijtig dat er zoveel discotheken moeten sluiten, aangezien dit toch eens iets anders is.
Met citaat antwoorden