Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2011, 21:20
stef.colebunders stef.colebunders is offline
Registered User

Ik heb het programma nog niet bekeken buiten enkele voorstukjes. Alles wat ik weet over het programma heb ik gehoord van andere of gelezen in de krant. Wanneer ik hoor of lees hoever sommige fans gaan, moet ik toegeven dat ik soms ook wel eens begin te lachen. Zulke programma's zijn inderdaad om te lachen. Ik stel me hierbij net dezelfde vraag zoals de meeste hier reageren. Is dit wel de juiste manier om met iets te lachen.? Je kan lachen met iemand maar dit is niet de juiste vorm van humor. Zulke televisie is echte uitlachtelevisie.

Jens merkt juist op dat dit niet enkel de fout is van de makers van zulke televisie. Iedereen die er naar kijkt is evenzeer in fout als de makers van zulke tv-programma’s. Hoe hoger de kijkcijfers hoe langer zulke programma’s zullen blijven bestaan. Ik stel me dan wel de vraag of zulke mensen niet beschermd moeten worden tegen zichzelf. Is het normaal dat de hedendaagse humor zich meer en meer verplaatst naar uitlachhumor? Ik vind het net als Evelien normaal dat we niet constant naar “serieuze” programma’s kunnen kijken. Er moet zeker iets luchtig op tv zijn waar er niet over nagedacht hoeft te worden maar moet dat constant uitlach tv zijn? Programma’s als het eiland, van vlees en bloed,…Allemaal luchtige programma’s zonder mensen te beschadigen. Persoonlijk vind ik dat onze superfans tegen zichzelf moeten worden beschermd. De uitzending waarin Jeroen Meus de plat préféré van Adolf Hitler maakt, mocht niet worden uitgezonden. Mensen uitlachen op tv mag blijkbaar wel.
Met citaat antwoorden