2nd December 2011, 07:52
|
Registered User
|
|
|
|
Het is momenteel half acht en ik heb mij al groen en blauw zitten ergeren! Iedereen heeft het recht om te betogen of te staken, maar met de verkeerschaos die momenteel gecreëerd wordt, treft men alleen de 'gewone' werkende mens en de schoolgaande kinderen. Gisterenmiddag zat er op mijn bus een mens die zeer moeilijk te been is en die elke dag de bus moet nemen om naar zijn kinesist te rijden. Hij zei dat hij vandaag waarschijnlijk een taxi zou moeten nemen. Reken dus maar uit... Hoeveel mensen zullen vandaag niet op hun werk geraken? In veel gevallen moeten zij een dag van hun zuurverdiende vakantiedagen opnemen. De meeste werkgevers gaan ervan uit dat je op voorhand wist dat er moeilijkheden gingen zijn en dat je dus je voorzorgen kan nemen om op je werk te geraken.
Gisteren gaf men in het nieuws de raad vandaag de site van De Lijn te raadplegen om meer details te vinden over de hinder. Om 7 u. deze morgen heb ik mijn pc aangezet. Toen ik 'De Lijn' had ingetikt, verscheen er doodleuk: 'Service unavailable'. Na meerdere vergeefse pogingen heb ik ze dan ook maar gestaakt. Met de moed der wanhoop heb ik na 20 minuten opnieuw een poging gewaagd en bingo! De Lijn verscheen op mijn scherm. Nu moest ik alleen nog 'provincie Antwerpen' aanklikken en je raadt het al...'service unavailable'. Ik weet dus na meer dan een half uur nog niet of de bus rijdt en, zo ja, wanneer. Nu zou ik eventueel naar hun diensten kunnen bellen, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik zéér veel geduld zal moeten oefenen om iemand aan de lijn te krijgen die mij een deftig antwoord zal kunnen geven. Mens, erger je niet? 
|