Enkele post bekijken
  #5  
Oud 1st December 2011, 00:12
EvelienE EvelienE is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 87
Ik ben het volkomen eens met Jens wanneer hij zegt dat we we eerder moeten stimuleren dat mensen minder los om zouden moeten gaan met seks. De dag van vandaag lijkt het alsof iedereen het met iedereen moet gedaan hebben en dan ook nog liefst op een zo jong mogelijke leeftijd. Mensen die slippertjes begaan in een relatie lijken zelfs gewoon aanvaard te zijn. Het klinkt allemaal wat onnozel maar inderdaad, seks is iets tussen twee mensen die elkaar graag zien en niet gewoon een lust die ingelost moet worden, snelle wip en klaar. Moesten mensen dus inderdaad minder van de een naar de andere gaan zou er al een groot deel van het probleem zijn opgelost.

De reactie op de homo's daarentegen wringt mij wel wat. Ik ken ook heeeeel wat homo's zowel de "gewone" als de iets apartere gevallen als de zeer extreme gevallen ( sorry voor de verwoording ) en inderdaad, het is zo dat zij los omgaan met seks, dit kan ik moeilijk tegenspreken. Ik denk echter dat hetero's die ook doen maar dat dit meer een kwestie is die in de doofpot wordt gestoken. Homo's op zich zijn maatschappelijk nog steeds niet helemaal aanvaard dus gaat men zich hier denk ik ook meer op viseren.
Met citaat antwoorden