29th November 2011, 19:03
|
Registered User
|
|
|
|
Superfans
Ik kan niet ontkennen dat ik niet heb gelachen toen ik de eerste keer naar dit programma keek. Ik zou nooit zoveel doen voor een bekend persoon, geen denken aan. Maar als dit nu is waar die mensen in geloven, of wat die mensen met passie doen? Wie zijn wij dan om hen tegen te houden?
Vooral met de fans van K3 lachen de meeste mensen. Maar wat ik zeker wel belangrijk vind om te vermelden is dat het 20-jarig meisje bijzonder onderwijs heeft gevolgd. Deze mensen moeten echt niet uitgelachen worden. Ik heb tijdens mijn ervaringen met het BUSO vooral geleerd om respect op te brengen. Het is niet zo eenvoudig om te leven op deze manier als er steeds mensen op de achtergrond naar je staren en je uitlachen.
Als deze mensen nu 'kracht' putten uit het fanatiek houden van een bekend persoon laat hen dan toch doen?
Dit programma maakt deze mensen gewoon enorm belachelijk, en er zullen zeker en vast scenes uitgeknipt zijn om het nog 'grappiger' te maken.
Wat me vooral opvalt is dat dit soort van programma meer en meer op televisie komt. In 'Exotische Liefde' werd er ook gelachen met mensen die hun (al dan niet) ware liefde in het buitenland vonden.
Echt leerrijk vind ik dit toch niet.
|