Enkele post bekijken
  #8  
Oud 25th November 2011, 17:09
Indy.Van.Noten Indy.Van.Noten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Zandhoven
Posts: 35
Ik vind het echt niet kunnen dat mensen hun geld terugvragen! Oké, ik begrijp dat het niet leuk is dat je een ticket van 150 euro hebt betaald en er uiteindelijk niet veel aan hebt gehad. Maar je geld terugvragen? Nee! Er zijn daar mensen gestorven, er hebben mensen hun armen verloren,... Ik vind dat je echt al blij mag zijn dat je niets hebt! Wat maakt 150 euro dan nog uit?
Ik begrijp het wel dat sommige mensen zekerheid willen over hun bonnetjes etc. zoals hieronder vernoemd. Dat men daarover iets zou zeggen tegen de organisator: geen probleem mee. Zij moeten nu volgens mij even duidelijk stellen dat de bonnetjes die dit jaar zijn aangekocht volgend jaar ook nog geldig zullen zijn (hoop ik dan) en dat degenen die dit jaar tickets hadden voor de dagen die niet zijn doorgegaan 50% korting ofzo krijgen op volgend jaar. En ik kan me voorstellen dat velen bij dit te lezen denken: maar 50%?! Wij willen 100%!
Maar bekijk het dan ook eens langst de andere kant: het moet nog betaalbaar zijn voor de organisatoren. Daarom denk ik dat dat een mooie compromis zou zijn, hoewel ik natuurlijk geen kenner ben.

In ieder geval: ik hoop dat er een goede compromis komt en dat niemand dan nog moeilijk gaat doen. De gebeurde situatie is voor niemand leuk, niet voor de mensen die hun geld kwijt zijn maar ook niet voor de organisatoren. Laat staan voor de mensen die hun leven/vrienden/kinderen kwijt zijn.
Met citaat antwoorden