Enkele post bekijken
Oud 23rd November 2011, 18:14
Indy.Van.Noten Indy.Van.Noten is offline
Registered User

Ik ben erg blij dat er veel reactie is op dit artikel en iedereen het verschrikkelijk vind. Ook ik vind het verschrikkelijk! En ook ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen?! Kijk naar die lieve kleine schattige kuikentjes, hoe kan je die nu pijn doen?! En ook al zijn het grote kippen of hanen, dan nog? Ook zij voelen pijn, ook zij hebben gevoelens,...

Bij het zien van de beelden werd ik eerlijk gezegd gewoonweg misselijk. Wij hebben allemaal ons luxe leventje, dat van de een iets meer of minder dan de ander, maar ik denk wel dat we kunnen besluiten dat wij allemaal een relatief goed leven hebben. Die kippen daarentegen? Hoe moeten zij zich wel niet voelen? Hoe moeten zij wel niet denken?

En een dikke pluim voor McDonalds? Dat ga ik niet zeggen, sorry. Ik vind dat dergelijke grote firma’s hun eigen leveranciers op regelmatige basis moeten controleren. Ik besef dat deze maatregel meer geld zou kosten, maar voor dergelijke grote bedrijven mag dat geen probleem zijn denk ik? Al is het niet op regelmatige basis, voordat je een contract afsluit met een leverancier ga je toch eerst op controle om te kunnen nakijken of jij wel met de ‘aanmaak van je product’ kan leven? Ik vind het gewoon schandalig dat dit nog maar kàn in deze tijd,…

Ook het feit dat dergelijke mishandelingen legaal zijn vind ik verschrikkelijk. Wij krijgen toch ook geen neuscorrectie zonder verdoving bij wijze van spreken? Waarom zij dan wel?
Ik leef mee met die dieren, ocharme!
Met citaat antwoorden