Enkele post bekijken
  #2  
Oud 22nd November 2011, 18:03
willem.van.huffel willem.van.huffel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Hoogstraten
Posts: 73
22/11/2011

Ergens is het wel een schande dat geen enkele dierentuin aan de wettelijke vereisten. Geen enkele voldeed de inspectie, dat is gewoon verschrikkelijk. Tot mijn grote verbazing was de veiligheid en hygiëne niet in orde. Je zou toch denken dat deze twee in orde zouden zijn. Dat er nog geen grote ongelukken zijn gebeurd. Het zijn naar mijn mening de belangrijkste aspecten die een dierentuin te allen tijde goed genoeg moet houden.
Natuurlijk kan ik begrijpen dat dierentuinen in bepaalde tijden niet zo goed draaien. Zeker nu in de financiële crisis, mensen besteden minder geld aan niet noodzakelijke zaken. Minder mensen zullen naar de dierentuin gaan en dit geeft minder opbrengst om verder te investeren in de belangrijke zaken.
Als ik binnenkort nog eens naar een dierentuin ga dan zal ik beter opletten. Ik kan alleen maar hopen dat er geen ongelukken gebeuren zolang het niet voldoet aan de vereisten.
__________________
It is amazing just how deep the principle of war is rooted in human nature. My archives contain war stories that are thousands of years old. Although the strategies have evolved, the motives seem to remain the same. Greed, envy, power and possessions always play a central role ...
(anno 2070 producers, E.V.E.)
Met citaat antwoorden