Enkele post bekijken
  #7  
Oud 21st November 2011, 22:55
Lore.Vanmarcke Lore.Vanmarcke is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: St.-Antonius Zoersel
Posts: 89
Ik vind dit een zeer confronterend bericht maar zeer doeltreffend. Toen ik het las op de site was mijn eerste gedacht: "Maar dit is veeel te erg. Dat is toch illegaal", maar daarna dacht ik: "Dit is doeltreffend misschien is dit wel goed voor mensen die veel dronken achter het stuur zitten". Ik ken iemand die vele keren dronken achter het stuur kroop. Iedereen zei tegen hem dat hij dat niet meer mocht doen maar toch bleef hij dit doen. Op een dag was het toch eens te laat voor hem. Hij is gestorven doordat hij tegen een boom was gereden en hij zat uiteraard dronken achter het stuur, spijtig genoeg.
Ook ken ik iemand die iemand heeft doodgereden omdat hij dronken achter het stuur zat. Bij deze persoon kan zo'n artikel wel zeker aanslaan. Want hij was gestopt met drinken maar uiteindelijk is hij terug beginnen drinken en rijden tegelijk. Dus voor zo'n mensen is deze actie wel doeltreffend.
Ik hoop dat iemand, die zo'n artikel aankrijgt in zijn mailbox, toch eens nadenkt vooraleer hij dronken in zijn auto stapt. In ieder geval zal hij eraan herinnerd worden aan dat verschrikkelijk beeld (artikel van je eigen dood). Eigenlijk ben ik er wel een voorstander van. Ik denk wel dat er minder ongevallen zullen gebeuren!
Met citaat antwoorden