Enkele post bekijken
  #4  
Oud 21st November 2011, 22:12
Lore.Vanmarcke Lore.Vanmarcke is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: St.-Antonius Zoersel
Posts: 89
Exclamation

Dit is echt verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren. Mijn vriend gaat soms ook gamen met zijn ploeggenoten na de training en ik kan me echt niet voorstellen dat zo iets dan zou kunnen gebeuren.
Ik denk eerder wel dat dit gepland was omdat de deuren allemaal op slot waren en de sleutels zoek waren. En als het niet gepland zou zijn geweest, kwam dit waarschijnlijk door het computerspelletje zelf. Dat zoiets gebeurd bij volwassenen, komaan seg! Door zo'n stom computerspelletje iemand neerslaan. Het zijn geen kinderen meer hé. Volwassenen moeten wel het voorbeeld geven! En we moeten zeker tegenwoordig de kinderen al vanaf het begin leren dat ze tegen hun verlies moeten kunnen. Dus ik vind dit verschrikkelijk dat zo iemand zoiets doet. Deze persoon moet zwaar gestraft worden! En er moet zeker onderzocht worden waarom deze persoon dit gedaan heeft! Ik hoop wel ten zeerste dat hij geen blijvende letsels hier aan gaat overhouden!
Tenslotte ben ik wel blij dat deze persoon niet gestorven is aan zijn verwonding.
Met citaat antwoorden