Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st November 2011, 20:42
Charlotte Le Dreff Charlotte Le Dreff is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Westerlo
Posts: 59
Jaar cel met uitstel voor moeder die dochtertje (4) met stoel slaat

Ze kunnen er niet lang genoeg voor gestraft worden. Wat is dit nu? Je kiest er op een bepaald moment in je leven voor om ouder te worden. Je hebt dit dus zelf gekozen of besloten. Natuurlijk zijn er altijd mensen die er niet voor gekozen hebben, ongelukjes gebeuren. Maar als je het kind houdt, dan besluit ik hieruit dat je dat toch gewild hebt. Als het kind daarentegen niet gewenst was, dan hadden ze het maar voor adoptie moeten afstaan of het in de vondelingeschuif moeten leggen. Al bij al, ik snap niet waarom men zo moet reageren? Normaal weet je toch van jezelf of je met kinderen kan omgaan of niet? Of je ze liever niet in de buurt hebt of wel? Als je ervoor kiest om een kindje te hebben, dan moet je daar wat voorover hebben. Je weet dat er bepaalde zaken aan verbonden zijn. Ook vind ik het een zeer laag en slecht excuus, die slechte zelfberheersing. Als je weet van jezelf dat je niet tegen veel tegen kunt en vlug de controle verliest dan ga je zeker en vast geen kinderen in huis halen! Een kind blijft nog altijd een kind en hoort eens 'ambetant' te doen, te wenen, plezier te maken enzoverder.
Met citaat antwoorden