Enkele post bekijken
Oud 21st November 2011, 20:31
liselotte.glassée liselotte.glassée is offline
Registered User

Dit lijkt mij een utopie. Het zou allemaal mooi zijn als zoiets zou kunnen gebeuren maar ik denk dat dit eerder een droom is. Hoeveel mensen rijden momenteel met een auto? Inderdaad een heleboel. In deze tijd zowat iedereen die over een rijbewijs kan beschikken. Al de mensen die zo veel kilometers afleggen en een strak tijdschema hebben. Hun auto afpakken of hen maximum 300 kilometers laten rijden is onmogelijk. De trein gebruiken in zo'n geval kan je beter afraden als we kijken naar hun strak 'tijdschema'. Wie is er dan nog ooit op tijd? Ze willen het brandstof gebruik voor de auto's ook drastisch verminderen maar vergeten hierbij wel dat men dan ook wel energie moet opwekken om eventuele elektrische wagentjes op te kunnen laten. Zoals men hier voor mij al heeft verteld zal dit niet zo simpel worden. Men mag mooie dromen hebben zoals deze maar men moet realistisch blijven. Die elektrische wagentjes op zich vind ik nu ook niet de beste uitvinding ooit. Zolang ze niet meer als 300 km kunnen rijden denk ik niet dat hier een toekomst in ligt. Wanneer zo'n auto meerdere kilometers zou kunnen doen denk ik dat hier wel een toekomst in ligt.
Met citaat antwoorden