Enkele post bekijken
Oud 21st November 2011, 20:25
Elise_v Elise_v is offline
Elise Vrins

Ik had eindelijk hoop dat er een nieuwe regering zou gevormd kunnen worden. Ik vond namelijk persoonlijk dat er veel schot in de zaak was gekomen sinds Di Rupo formateur was. Er werd eindelijk echt onderhandeld met de meeste partijen. Zelfs de kwestie BHV werd concreet aangepakt, etc.

Na al de 'positieve' resultaten die al uit deze formatie gekomen zijn vind ik het dan ook spijtig dat de onderhandelingen zo abrupt werden afgebroken. Ik hoop dan ook op meer informatie die de echte reden waarom Di Rupo zijn ontslag aangeboden heeft, verduidelijken.

Deze situatie gaat de financiële markten in ons land inderdaad geen goed doen. Niemand neemt ons nog serieus (de situatie wordt stilaan ook ronduit lachwekkend, geef toe?!) dus niemand zal nog willen lenen aan ons regeringsloos landje. De bevolking heeft er tot nu toe nog niet veel van gemerkt, van het feit dat we nog steeds geen regering hebben, maar ik vrees dat na 500 + dagen zonder regering we stilaan wel iets gewaar zullen worden.

We kunnen alleen maar hopen dat 'de volgende' (pre-)formateur bereid is 'risico's' te nemen om in godsnaam eindelijk een regering te vormen!
Met citaat antwoorden