Onderwerp: Hedendaagse kunst
Enkele post bekijken
Oud 21st November 2011, 10:56
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

Hedendaagse kunst

Ik vind het vandaag de dag heel moeilijk om nog iets als 'kunst' te onderscheiden. Wij leven tegenwoordig in een samenleving waar alles eigenlijk al kunst kan opgevat worden, ongeacht of het gaat om materiële waarde of enige ander vorm. Voor iedereen is de definitie van kunst en de invulling ervan anders. Iedereen heeft voor zichzelf wel iets waarvan hij/zij bewondering opbrengt. Gelukkig verschillen die smaken ook, anders zou het maar een saaie wereld zijn als iedereen van hetzelfde moest houden. Maar ik vind dat er tegenwoordig geen breuklijn meer is tussen kunst en het dagelijkse leven. Het dagelijkse leven wordt bij wijze van spreken deels kunst. Op zich is dat eigenlijk geen probleem dat kunst volledig in ons dagelijks leven is opgenomen, maar langs de andere kant is het moeilijker voor artiesten zich te onderscheiden van anderen door hun unieke kunst. Vooral dat laatste baart me vooral wat zorgen. Ik hou absoluut niet van alles soorten kunst, maar ik heb wel resepct voor mensen die hierin hun tijd en moeite steken om daar geld mee te verdienen!
Met citaat antwoorden