20th November 2011, 13:32
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ben het niet eens met jouw mening. Tegenwoordig is een boete al zo ingeburgerd is dat zonder schaamte word verteld. Ik heb ook al een paar keer (kleine) boetes gekregen voor te snel rijden maar nooit heb ik mij daar voor geschaamd. En je kan moeilijk om de 100 meter een flitspaal zetten. Dit kost heel veel geld en wanneer iedereen dit weet worden hier geen boetes meer uit gehaald en word alles betaald door de belasting-betaler. Meer controles voor dronken rijden gaat ook niets helpen want waar ik woon weet binnen het uur iedereen waar ze staan. Dit kost weer veel geld zonder dat er echte resultaten worden uitgehaald. Mensen zijn arrogant en denken dat zoiets nooit bij hun gebeurt... tot het gebeurt. Zoiets is onvermijdbaar en zo zitten we nu eenmaal in elkaar. Ik vindt het echter wel een goed idee deze mails omdat dit meestal doorgestuurd word door vrienden en familie. Ik denk dat de persoon in kwestie het erger vindt dat zijn naaste dit vinden van hem dan een wildvreemde. Ik heb het gevoel dat dit wel resultaat gaat geven.
|