18th November 2011, 15:31
|
|
Registered User
|
|
|
|
Zoals Jens hier al vermeld denk ik ook niet dat de uitvaartsector zich zorgen moet maken. De vergrijzing zal voor steeds meer werkgelegenheid zorgen in deze sector, als de babyboomers beginnen te sterven zal de omzet van deze sector wel stijgen. 2000 doden minder voor 650 begrafenisondernemers is een gemiddelde van 3 doden per begrafenisondernemer, ik denk niet dat er zo’n groot probleem is. Er is slechts een afname van 3%, daar gaat een begrafenisondernemer toch niet failliet van? Binnenkort breekt de griep uit, valt er wat sneeuw of is er weer een koudegolf en dan halen we die achterstand toch weer in. Begrafenisondernemers zijn ook enorm duur geworden, wie weet kunnen we het ons binnenkort niet meer veroorloven om te sterven… In hun plaats zou ik niet panikeren, vroeg of laat worden we toch klant. Maar laat ons er niet te hard op hopen, het zwarte gat waar je in valt bij het verliezen van een dierbare lijkt soms eindeloos diep. Ik vind dit 'probleem' voor de begrafenisondernemers eigenlijk niet zo'n ramp...
|