18th November 2011, 14:44
|
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Bart.Rijmenams
eigen mening:
hahaaaaah, busted!!!!! ja sorry hoor maar 55 keer GRATIS met het openbaar vervoer rijden kan echt niet, je moet niet denken dat je wat meer bent dan een ander. ik rijd ook al jaren met de bus en betaal hier ook genoeg voor( bijna 200 euro jaarlijks). oke het kan misschien duur lijken maar dat is het niet aangezien je zo veel els je zelf wil met het openbaar vervoer rijdt aan een democratische prijs dus, geen uitvlucht is goed genoeg om aan zwartrijden te doen!!!!! we moeten allemaal betalen hoor, en dan rijdt die gast nog op onze kosten mee, ja salut, nie mee mij he, zeggen we dan... eigen schuld dikke bult!!
|
Dit is maar 1 kant van het verhaal.
Ik heb toevallig maandag (denk ik) het nieuwe programma "de rechtbank" gezien.
Daarop kwam een persoon die ook door de nmbs en de lijn al meer dan 30 keer gepakt was. (het kan over dezelfde persoon gaan)
De reden waarom hij zwart reed was omdat hij in schuldbemiddeling zat en dus geen abonnement van 200 of meer euro's kon betalen.
Hij nam de bus en trein om zo op zoek te gaan naar werk.
Hij is zelf naar de nmbs gestapt en heeft met hen een regeling getroffen om de boetes en een abonnement te betalen. Dus het deed hem echt wel iets.
Zwart rijden mag inderdaad niet, maar soms zit er meer achter. Daarom vind ik je reactie echt niet gepast. (nog maar eens voor de duidelijkheid: ik praat zwartrijden niet goed!)
|