Enkele post bekijken
  #2  
Oud 16th November 2011, 08:40
EvelienBroeckx EvelienBroeckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arensdonk
Posts: 117
Mij lijkt dit wel een goed programma, tenminste als het op een deftige manier wordt uitgewerkt. Als de makers van het programma de bedoeling hebben om gewoon mensen te amuseren en te shockeren, dan lijkt het me onozel. Op internet zijn er al genoeg filmpjes e.d. te zien, waarop mensen experimenteren met drugs, seks,... Als het programme bedoeld is om mensen te informeren, dan vind ik het wel een interessant initiatief. Zoals ik eerder al vermeld heb, zijn er heel wat filmpjes e.d. te zien op het internet, maar hier blijft het dan ook bij. Als het programma bijvoorbeeld de gevolgen van de verschillende soorten drugs kan laten zien en uitleggen, dan lijkt me dat wél leerrijk. Uiteraard moet het programma niet te 'braaf' zijn, want daar kijken jongeren toch niet naar. Ze zullen ongetwijfeld al wel gehoord hebben van hun ouders dat ze moeten oppassen met drugs en seks. Voor veel ouders is seks een lastig onderwerp om over te praten met hun kinderen, dus dan lijkt dit programma me een goede oplossing.
Uitzendingen als 'Spuiten en slikken' moeten kunnen op televisie, maar men moet er wel voor zorgen dat het goed onderbouwd is. Als dit niet het geval is, dan zal men ongetwijfeld heel veel negatieve commentaar krijgen.
Met citaat antwoorden