Onderwerp: Voor altijd jong
Enkele post bekijken
Oud 14th November 2011, 20:23
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

Nooit meer verouderen

Ik ben het eens met de vorige reacties. Ouder worden hoort nu eenmaal bij het leven. Het is inderdaad niet leuk en ik kan er inkomen dat sommige mensen plastische chirurgie willen ondergaan omdat ze niet met enorme rimpels durven verschijnen op straat, maar om echt alle ouderdomsverschijnselen te vermijden vind ik een beetje overdreven. Er is toch niets romantischer dan samen oud worden, met rimpels en alles wat er bijhoort. Je kan beter gelukkig zijn met rimpels, dan je steeds zorgen hoeven te maken over hoe je eruit ziet. Door je hierover zorgen te maken krijg je stress en door stress kan je verschillende aandoeningen krijgen. Is dit alles het waard? Ik vind van niet. De mens moet leren om gelukkig te zijn met wie hij/zij is en met hoe hij/zij eruit ziet. Mensen hebben elkaar uiteindelijk graag om wie ze zijn en niet om hoe ze eruit zien. Als iedereen deze ingesteldheid zou hebben, zou de gemiddelde mens veel minder stress ondervinden. En trouwens: zo hier en daar een rimpeltje valt absoluut niet op. Sommige mensen staan ook met rimpels. Ik zou zeggen, trek u vooral niets aan van ouderdomsverschijnselen (en in ons geval zal dit nog wel eventjes duren voor wij deze ontwikkelen) en wees gelukkig met hoe je eruit ziet.
Met citaat antwoorden