14th November 2011, 10:43
|
Registered User
|
|
|
|
Ik sluit me volledig aan bij het initiatief van de Pukkelpoporganisatie. Iedereen zijn of haar ticket terugbetalen zou niet mogelijk zijn. Dan bestaat er inderdaad grote kans dat het festival niet meer zou doorgaan, of toch zeker niet de zelfde kwaliteit zou behouden.
Ik was zelf niet aanwezig dit jaar op Pukkelpop maar moest ik er toch geweest zijn zou het zelfs niet in mij opkomen om te protesteren tegen het initiatief van Chokri. Ik zou er ook niet aan denken om mijn geld terug te vragen. Je moet er rekening mee houden dat Pukkelpop enorme omkosten heeft moeten maken om buitenlandse topacts met heel hun entourage naar België te halen. Ik heb geen idee hoeveel je hiervoor op tafel moet leggen maar het is in ieder geval een aardige som. Naast de omkosten voor de bands moet je ook nog de omkosten voor alle werknemers op Pukkelpop erbij rekenen. Dat allemaal betalen met een omzet van amper 1 dag is onmogelijk. En dan nog tickets gaan terugbetalen? Lijkt me vrij irrealistisch. Je mag trouwens niet vergeten dat een ramp een geval van overmacht is waar dus niemand iets aan kan doen.
Om ten slotte nog even terug te komen op de reactie van Steffi: Deze drank- en eetbonnetjes staan niet op naam hoor. Ze zijn overdraagbaar. Als je zelf niet naar Pukkelpop gaat en je zit met een hoop bonnetjes in je handen kan je deze altijd doorverkopen aan mensen die wel naar Pukkelpop gaan. En als je wel gaat en je hebt een hele reeks bonnetjes in je bezit, spaar je bij mijn weten toch een hele hoop geld uit.
|