Enkele post bekijken
Oud 10th November 2011, 12:40
willem.van.huffel willem.van.huffel is offline
Registered User

10/11/2011

Ik ben het met Shana Loeckx eens, deze overleden mensen verdienen een waardig afscheid. Zeker de overgebleven familie verdient dit. Hoe de situatie op deze manier is afgehandeld, is zeker en vast verkeerd. Je zou het zelf ook niet willen meemaken. Echter begrijp ik het standpunt de militaire functionarrisen ook wel. Je kan niet verwachten als er plots honderden lichamen 'over de vloer' komen dat ze die allemaal op korte tijdstip goed kunnen behandelen. Als men dit soort gedrag wil vermijden moeten de overheidsinstanties meer mensen aannemen of vrijwilligers zoeken, maar dan is er nog een probleem denk ik. De job is ook niet echt bepaald aantrekkelijk voor de meeste mensen. Het zal dus eerder aan de moeilijke kant liggen om dit op te losssen, waardoor dit soort 'ongevallen' spijtig genoeg meer zouden kunnen voorkomen.
It is amazing just how deep the principle of war is rooted in human nature. My archives contain war stories that are thousands of years old. Although the strategies have evolved, the motives seem to remain the same. Greed, envy, power and possessions always play a central role ...
(anno 2070 producers, E.V.E.)
Met citaat antwoorden